Rezervační systém
Pravidla použití on-line rezervačního systému
Pro možnost užívání on-line rezervačního systému pro rezervaci školky je třeba zaregistrovat každé dítě jako nového uživatele – každé dítě má vlastní registraci. Popřípadě udělat registraci přímo v kanceláři PŠ.
Rezervaci lze zadat po zakoupení měsíčního paušálu, nebo složení kreditu v kanceláři PŠ nebo po platbě převodem – objednávku platby převodem najdete zde.
Rezervaci lze zadat přes on-line systém na měsíc dopředu.
Držitel uživatelského jména a hesla je oprávněn užívat on-line rezervační systém k rezervaci míst(a), bez nutnosti osobního či telefonického potvrzení dané rezervace.
Rezervace přes online rezervační systém je považována za závaznou!
Danou rezervaci můžete zrušit přes on-line rezervační systém nebo osobně, nelze však e-mailem či telefonicky, nejpozději 2 hodiny předem bez jakýchkoliv sankcí.
Po tomto limitu je rezervovaný vstup považován za uskutečněný a je odečten z kreditu. V případě platby měsíčním paušálem propadá stravné.
Při zneužití rezervačního systému si PŠ vyhrazuje právo zrušit přístup do systému odebráním uživatelského jména a hesla.
PŠ si vyhrazuje právo na pozdější změnu výše uvedených pravidel pro používání online rezervačního systému.